"This Is It"

Kommit från bio för en liten tag sen
Jag o Bro gick på " This Is It"
Med oss köpte vi Hollywood meny en MEGA Popcorn - Som Tog Aldrig Slut! :O
Och 2 MEGA Cola - som orsakade Akut de sista minuterna för min del! Så klart väntade jag på att det skulle ta slut..
Sakta fylldes hjärnan med urinen ;) haha.. o jag trodde jag skulle Svimma eller pissa på mig! Hahaha
De sista minuterna viste jag nte hur jag skulle sitta längre! Hahahah! ( colan var 0.800ml )

Men inget av det hände och jag hål mig ut tills det slutade och sakta tog jag mig till toan :)
Filmen då.. el ja Konserten .. va riktigt mysig .. massa music och dansande! Mig Diggade!
Under hela uppvisningen ... hade jag alltid i baktanken - skit! han är jo död...
Må han Vila I fred en sån skön människa och en sån talang! DAMN!!!!


På Torsdag Kör jag  Raggan med Bruderna  och på fredag kör vi resten!!
Vi har Nämligen uppträden nästa vecka!! WOHOOO Jag vet vi kommer ÄGAAA!

Så Jävla taggad för träningen - Brudarrrrr ni kommer ÄLska koreografin!! ;)))

Kommentarer
Postat av: V

åh, jag ska se den imorgon :D

2009-11-06 @ 18:19:07
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0