Skor jag <3!

BACK från Stockholm då.. riktig trött av alla dansande och shoppande! ;)
Lyckades också förr sova mig big time i morse! :/ Men hann ändå som ni förstår..

Vi hade ca 3 tim på oss att storma genom La Stockholm! Vilket vi gjorde.. sket i lunchen till och med.. men vi tog Take Away - det va det sista vi gjorde ;)
Blödde näsblod till och från under dagen! Vilket va skit jobbigt! Fick gå med huvudet lutat bakåt, men sötnosarna ledde mig så jag klarade mig  :)

Har faktiskt inte köpt något alls .. ( Ovanligt) men kollade runt bara .. för jag ska snart ditt igen och denna gången kommer ha jag hela tiden i världen för att prova och shoppa i lugnt och ro ;)
Här är en av de par skorna jag tror jag ska äga snart ;) <3 de!
( mer bilder från resan kommer imorn )

Imorn har jag sov morgon så jag och mamma ska passa på gå upp tidigt och dra ut på stan o SHOPPA! ;) myhaha
Vill ha en ny eller ett par nya klänningar! ;)
Jahh det va allt för mig!
Nattaaaa ! Mwahh!

Kommentarer
Postat av: sandra

coola skor :D



jaa, på mig med,färgen har bleknat rejält,och det är väl drygt en vecka sen nu jag gjorde mitt:o helt otroligt. ;(

2009-11-13 @ 12:56:34
URL: http://safry.blogg.se/
Postat av: johanna

snygga skor !!!

2009-11-13 @ 17:35:47
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0