ROBERT PATTINSON & KRISTEN STEWART'S WILD RIDE

Jag kan verkligen föreställa mig att Bella är så här i fjärde boken!
Eller va säger ni, som har läst den??
<3 klänningen iaf!

Who is more Athletic?

Kristen: "I'm definitely claiming that one. Rob can barely jump rope. I call him Flippy because when he does his stunt rehearsals, he flips around [makes a gesture like a penguin]. And, God, when he tries to run ..."

Rob: "Kristen. You notice it in the film; she looks so much more athletic than I do. And I'm supposed to be the superhero."

------------------
Gå in på  - http://www.harpersbazaar.com/magazine/
för mer bilder + intervjun!

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh har du också hittat bilderna?? :D:D

Jag sparade ena bilden då dom ligger i gräset.

Jag älskar hur han ser på henne, haha.



Ja snart är det ju premiären :D jag har redan köpt mina biljetter. Allt är klart. :D dudå?:D

2009-11-05 @ 11:02:33
URL: http://safry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0