Massage on the go

Ne seriöst klockan är snart 23.. har vart jävligt trött hela dagen!
MEN ändå läger jag mig inte.. ohh!
Idag har man vart på skolan.. gjorde ett försök med att åka hem till min lilla lägenhet men gick av bussen halvväggs för glömde nyckel här!
Sen åkte vi runt till olika affärer och som vanligt lätt våran barnsliga sida skinna över alla ;) haha!
Bla. köpte vi en riktig Underbar skön, liten, söt massage Bug på Elgiganten :)
Vi köpte bara en MEN  vi ska köpa var sin efter vi har provat den!
Så himla Avslappnande när man masserar axlar,huvud,rygg!
LÄTT den BÄSTA tipset för en Toppen Julklapp !!
Ne nu ska jag försöka krypa in i sängen och läsa lite mer innan jag FÖRHOPPNINGSVIS somnar!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0