Klamydia i Ögat ?

Idag har man vart en hel del av dagen med min Älskning!
Det va ett tag sen.. så vi hade mkt att ta igen!

En av frågorna som dykte upp idag :
-man kan välla få Klamydia i ögat ?
- Hur ser det ut att ha ögat smittad av klamydia ut ?
SVAR( googlade vi lite )  : Lite svullet så där! Inget stor skillnad!


Gjorde bla. mkt av skriftliga arbeta som ska in denna veckan, så det skönt att bli av med!
Är fortfarande jätte trött, har liksom inte sovit mkt..
Ska inte snart lägga mig så får se hur mkt med sömn jag trycker i mig inatt!
Att lägga sig i sängen och försöka somna är i en viss grad torrtur för mig.. !!

Här kommer det mer bilder från Helgen;

Roky babis va så klart med till Norge!
Framme-> tände vi kaminen för att få det mysigt och varmare!
( mer bilder kommer när bloggen slutar va såååå jobbig )

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så hemskt mycket, det värmer, jag hatar ju allt vad design heter just nu, så det där lättade upp mig :D



haha,är det verkligen möjligt att ha klamydia i ögat? =O hahaha..!

2009-11-17 @ 12:11:46
URL: http://safry.blogg.se/
Postat av: sandra

jag använder mig utav photoshop, har flera snygga bilder av honom där :)) ja,nu kan jag stirra på min blogg hela livet. :D



nämen, herregud..:P det var det galnaste jag hört idag :O!

2009-11-17 @ 16:23:50
URL: http://safry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0