Kick Ass on the dans floor = good in Bed?!

Helloooo Idag är jag på bra humör :)
Har lagad lunch för min ungdomar , Kyckling Curry med ris och sallad! :P
Annars har haft  bara en lektion idag men riktig tråkig ska jag lova er! Blähh!
Och på vägg hem fastnade jag lite överallt när jag träffade folket!

Dagens!
Individen som kan Kick Ass on the dans floorrr kan också vara toppen i sängen! Och det gäller båda för killar och tjejer! ;)
____

Ska snart dra på bio med Ungdomarna, ska se på 2012 .. ska bli intressant!
Någon som har sett den ??

Av Stefan Heillemann gillar hans coola bilder!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska på midnattsvisningen,den är på torsdag för oss i alla fall :D ska bli skitkul att se Twilight på bio, har ju inte gjort det =)



Dudå? :)



Jaa men precis, gud och ögat kan man inte gömma direkt ! Hahaha!

2009-11-17 @ 16:34:37
URL: http://safry.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad kul :D vi är några stycken vi med som ska dit,och vi är ju nördar, så vi måste se hela baletten :p men smakar det så kostar det ;o



Ja,jag läser böckerna hela tiden nu, jag kan inte lägga ifrån mig dom, så nu börjar jag på fyran ikväll. fjärde gången i raden, :p

2009-11-17 @ 18:05:04
URL: http://safry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0