Invandrare eller inte?

Hej sötnosar!
Just nu sitter jag på stadsbiblioteket och fördriver tiden.. tills det är dags för Utvecklingssamtal.
Hur hamnade jag här? Jo skulle leta upp lite böcker om olika studior angående invandrare i svenska arbetsliv osv. det är va min projekt arbete handlar om.

 

På tal om Invandrare. Igår kväll stog man på torget med Gaga och Daniel så kommer the Latino guy ( vi har träffats en gång förut ) vi snackade osv.

Så ställer han en fråga som chokade mig lite

-         Har du något emot oss invandrare ??!

-         Amm..ha?!  jag är invandrare själv!

-         Vah?! Mig kan du inte lura!! Hm.. eller egentligen så har du brunna ögon så det kanske är sant?!

 

Haha jaa.. så jag fick berätta lite från vart jag va o så där!

 

Hur som helst är riktigt trött nu.. somnade efter 2

Och gick upp vid 8

Först på schemat  -  Latin ( vi ska nämligen åka till rom med gruppen så nu håller vi bestämma datum, det ska bli riktigt Nice att åka med folket! :P

 

Sen hade jag Biologi – där Anders ( läraren) va som vanligt härlig och rolig! Den Bästa Läraren Lätt!!

 

Har faktiskt sovit i min lilla lägenhet idag ^^ .. och efter utvecklingssamtalet ska jag tillbaka ditt och plugga röven av mig :D hahaha

 

Längtar extra mkt till nästa vecka, då är det liiite mer än det vanliga på schemat!

Riktigt skön låt.. nu ska jag chilla iväg till Utvecklingssamtalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0