Do it Well

Nee kan inte koncentrera mig på det jag ska göra nu - Latin!
Helgen hart vart helt UNDERBART.. som alltid ;)
Fredag
-Skolan
-Dansträning ( uppträden på Onsdag)
-Födelsedag Fest till 23
- vid 23 tiden hämtad av grabbarna och ut på äventyr!
Vid 5 tiden levererade de mig hem! :)
ONE CRAZY NIGHT! ;)
bla. har man träffat en riktigt Nice ;) kille .. hahah!

Lördag
- kl 12 åkte vi till Invigningen
på väggen ditt tävlade vi lite med två killar som körde en ganska okej bil.. 150..200..220 Ojojo! Skit KUL! ;D
Så klart vann vi.. de hade ingen chans ;) .. och på noll tid kom vi fram till Örebro! :)

<
- kl 20 gick vi ut för middag
Sket i dra ut och kollapsade i sängen vid 00 tiden.
bla. träffade en till Nice kille ;).. hahah !


Idag fick jag i mig gött med sömn och är utvilad till 200% ..
Har pluggat, träffade Älskning och tackat nej till andra erbjudande!
Mer än så har jag inte tid med .. ber för ursäkt för dåligt uppdatering och följande av era blogg.. som ni förstår har haft det riktigt upptaget ;)
Och denna vecka är ännu bättre! ;) Det är så jag gillar att mitt liv är saker och göra 24,7 - Underbart!
Men här har ni lite bilder från B`day Party i fredas.. resten av fredagen tänker jag ikke avslöja med bilder ;)



Kommentarer
Postat av: johanna

bara du får tid till mig ett tag :P

2009-11-09 @ 10:49:07
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0