AssTastik! ;)

I´m back :)
Vilade en liten stund innan det va dags för bio ..
Vilade och vilade .. log o läste! Hahah
Typiskt mig!! Looossseee no timmeee!


Hur som helst filmen var ASSTASTIK = RÖVBRA ?! ;D haha!
Uhh va vi skratta! :P

Först skratta man över filmen sen över de som skrattar!
Det ä alltid någon i salongen, som skrattar på ett väldigt rolig sätt!
Annars riktigt romantisk och med en sån där Happily Ever After!

Ska upp om 6 tim.. uh! Kommer inte vara förvånad om jag råka svimma under veckan!
Hur mkt har jag egentligen sovit sen från förre helgen?!
Men va FAN det ä jo jag o fråga inte HUR jag orkar! Det ä jo jag ;)
Kommer säkert DÖÖ av sömn brist i framtiden! ;D hahahah


Det ä till den här låten gjorde jag min koreografi.. det går ass fort!! Och kommer bli GRYMMT!
det gäller att öva med bruderna så vi kommer ÄGA scenen på julavslutningen ! ;D
Oavsett hur trött jag borde vara eller är.. skulle jag gärna skruva upp musiken nu och dansa sönder mig tills kl 6 ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

snygg design , speciellt headern!:D



jag färgade håret på min bästa vän, hon blev imponerad av mitt röda underhår men ville va värst,så tog hela håret haha :D

2009-11-12 @ 15:38:07
URL: http://safry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0