Yeaaajjj!!

Fick i mig 8tim med sömn inatt!!!
Och efter det drog man till jobbet!
Nu sitter jag här och väntar på mamma och Mads de ska hämta Roky..
jag älskar honom för mkt att kunna behålla han här.
Är jo nästan aldrig hemma!
Känner att jag kommer bli väldigt sjuk imorn, men ska ta en riktig dos av Mistify snart så blir det bra! :)
Helgen är Lyckad, fredag kväll va man med Jo-Jo och fick en riktig dos så jag mådde bra
+ att baby kom sen och vi sov hemma.
Tyvärr fick vi ikke sov morgon på lördag för jag skulle till mamma och hjälpa med mat lagning osv.
för folket va bjudna till kl 15.
Här har ni lite bilder från igår!
Mamma o jag <3
Love Birds! (dansar )

Kommentarer
Postat av: johanna

grattis till sömnen !

OCh hoppas Rocky får det bättre nu, fast lite tråkigt att jag aldrig hann klappa honom ordentligt :P

2009-08-31 @ 10:19:02
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0