Thats My Babe!

Konstigt nog så va dagen precis som planerad, jag hann träna 1tim när jag hade hål timme och träffa mitt folk på plats. 
Två lektioner idag då och sen drog man till jobbet.


Män, män,män.. 
Min lilla man roky protesterar här pga. att jag vart borta hela dan 
Min Boo som alltid sliter sig.. 
Hoppas imorn har vi båda tid för att göra något galet Babe.. 

Nu ska jag ta och krypa en i sängen med Roky och glo på film. Få se när jag ska lägga tid på sömn.
Många frågar, hur jag klarar av mig genom dagarna med så lite sömn och så mkt att göra.. 
- tyvärr kan jag inte hitta nån vettigt svar på den fråga .. men jag är vann! och resten är ett  mysterium! 


För er som inte riktigt förstår vem är Roky
Det här är min lilla skatt<3



Kommentarer
Postat av: johanna

bollknullaren haha :D

ibland behöver man inte söömn, man kan ju vakna av att man tänker också.

svara på min blogg. annars kan det bli att jag inte ser ditt svar

2009-08-26 @ 21:42:49
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0