Skit happens!

Igår natt käkade och förfestade hos mig sen drog vi ut, det skym party på arena. Och det fick bli det..tog ett lång tag att väja va jag skulle ha på mig men med lite hjälp hittade jag till slut! 
Den här gången va man lite smartare och försökte inte att blanda.. så vi drack för det mesta bara vodka. 

Det blev väldigt skymit och man blev blöt från topp till tå! hahah.. 
vi dansade och hade så jävla kul.. när jag kände att någon tar i min ass ,rättare sagt känner i den.. det liksom ett väldigt konstig försök på tafsande!! Så jag vände mig om och sång den jävel.. och han står redan så klart med rygg mot mig så gick fram till han ( dansade fram ) och tog honnom i ryggen med mina naglar ( alla killar hade barr överkropp) och drog han till mig , människan blev väldigt glad för han trodde jag ville ha han el nåt. Så viskade (skrek egentlgen)   jag på hans öra 
- Rör du mig en gång till, får du stryck! 
o så drog till mina vänner att dansa vidare.. han följde efter och försökte förklarar att det va inte han och bla bla blaa

Gora ställde sig emellan oss för antagligen jag började närma den jävel väldigt fort( som jag själv inte märkte) och sträckte ut sina armar för att kunna få oss så lång borta som möjligt. 
Några sekunder där jag va redo att slå skiten ur den jävel, men jag lugnade mig ner och fortsatt att njuta och ha kul! Och den jävel försvann .. hahah 

På vägg ut , fick en skjorta som jag skulle byta om till så jag inte skulle bli sjuk( som om en skjorta skulle hjälpa när allt annat är ändå piss blöt) och tror ni inte att jag ställer mig vid ingången/utgången och tar av mig! hahaha 

Sen drog vi till Burger King ( vet fan varför) beställde mat som inte ens jag rörde för jag blev lite besviken och sur.. för jag lyckades få min B så jävla arg! Dumaaa dig eve! Va tänkte jag egentligen?? 

Så ledsen/sur och piss blöt drog jag hem... är väl hemma mins jag inte ett piss om va jag gjorde.. 

____________

Och sen morgon har jag inte gjord ett piss...  tänkt och tänkt.. är väldigt irriterad med mig själv och det jag gjorde igår natt! Sorryyy babe, det va inte menninge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0