U`r My Drug,dude!

Det va lite krångel idag på jobbet, så få ta o jobba imorn och Lördag natt - Söndag morgon! 
BÄST det! 

När jag väl kom hem hade jag en weirrrdd snack med min OkejSnygg granne.
Han verka ha värsta koll på mig(!!) haha 

Sen kom Jo-Jo, jag lagade  lunch/middag och  vi snackade sönder oss! 
Sex,Män, Framtiden! Ohhh... 

Och från och med IDAG  Torsdag 27 Aug 2009 kl 18:55
Börja vi med att skissa EvoJo klädder!! Snart skaffar vi oss en blogg där ni kan Check Out  Our Designs!! 

En Bästa Vän är mkt bättre än 10 pojkvänner! Löv ya Dude! 


Kommentarer
Postat av: johanna

det är så jävla sant !! Du är min bästa och kommer alltid vara min drog. Du gör så att det värsta ögonblicket blir till något bättre <3

2009-08-28 @ 12:47:02
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0