Torsdag 13 Aug

Fick i mig lite med sömn i natt faktist.. och ett bra del med frukost också!

Under morgonen lagade vi lite sallader och paj och drog till folket för våran grillning i grill stugan som var obeskrivligt mysig och sött! Så kul och mysigt hade vi ihop :)) Senare till kvällen blev det att åka hem...

Kan säga att natten va loooonnnggg........ ;) 


 

 Hjärtat slår ett dubbelt slag, varje gång jag tänker tillbaka

Allt som hände ..vem kunde ha trott...

nu står man så osäker , va vill man och inte vill

jag fruktar att det kan gå snett

De förbjuder,Andra säger det är redan försent, Du vill inte att jag ska vara osäker i det jag väljer

och jag ?! Jag vill …. jag vet exakt va jag vill! Men..  

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0