Tisdag 11 Aug!

Dagen började med att packa resten och städa lite, göra sig i ordning försöka få ner lite frukost och sen hoppade jag i sängen igen.. Blev väckt av min mobil, sömnig svarade jag och massor med ryska svär-domar skrikande,flöde genom luren! Alltså dem va snart hos mig. 

 När framme va jag absolut inte på humör.. men fick ner ganska lagom med mat, det va nog första gången på ett par dagar. Lekte med Söta Wilda och bara tog det lugnt.. och hela natten spenderade man med att koka soppa i hjärnan!  Tisdagen(11 aug) började att packa resten och städa lite, göra sig i ordning försöka få ner lite frukost och sen hoppade jag i sängen igen.. Blev väckt av min mobil, sömnig svarade jag och massor med ryska svär-domar skrikande,flöde genom luren! Alltså dem va snart hos mig.   När framme va jag absolut inte på humör.. men fick ner ganska lagom med mat, det va nog första gången på ett par dagar.   Lekte med Söta Wilda och bara tog det lugnt.. och hela natten spenderade man med att koka soppa i hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0