Sömn problem.. en av mina vanligaste problem!

Sen när jag drabbas av det här .. ? 
Så länge jag kan minnas! 
Och det är lika störande varje gång! 

Det är många människor som har samma problem! 

Råd; innan du lägger dig drick te med torkade mint blad (lugnar och gör en väldigt avslappnad Big Time)  
det ä alltså om du sover ensam ;) 
om inte tänkt innan noga om du vill va så lugn när du lägger dig i sängs, 
annars även om efter aktiviteten har du svårigheter med att somna 
då kan du ta och dricka den goda mint tet! 
GOD LUCK ;) 

(( Rekommenderar ABSOLUT inte dricka sömn pillar!!! )) 

Men eftersom jag orkar fan inte bry mig inatt  om denna jobbiga sysselsättningen - SÖMN 
även om det känns i hela kroppen o hjärnan  varenda sömnlöss natt jag hade haft! 

Har faktist funderar på gå ut med min berättelse om min uppväxt, för eller senare ska jag skriva en bok! för det är helt Fuckt upp det som va!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0