So wrong, but feels so right...


 

Snackade med Mike idag.. han blev väldigt uppröd och förbjöd mig att forsäta med det här..

- Ditt liv kan bli förstörd!

Men det finns inga garantier.. ja visst jag är känd för att dras till det värsta! Men ändå jag kan inte ge mig förs jag hamnar i skiten.. jag måste jo få se själv,känna av hur det är. För att utmana sig själv .. hur jävligt det ens är, det är något för mig det! ” Det som inte dödar en, gör en starkare!”


Befinner mig just nu i den stora lägenheten i stan... Dagen har vart Helt okej. En lite road trip till säffle sen va vi bara hemma.. för båda har inte sovit något vidare i några dagar nu.


Imorgon blir det upp tidigt och iväg till folket! Ska bli kul och träffa alla!

Planerar komma hem på fredag, för det ska festas!!! Hur kan man inte fira inköpet av den heta bilen! ”Moto Moto!!” ;)


Så mkt att göra egentligen, dra ditt och hit ,festa där och här.. men det fins bara en sak jag vill göra..



Kommentarer
Postat av: johanna

fest. vart ska du festa? Du måste se min säng !!!

2009-08-13 @ 12:17:18
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Eve!

med min chef :) jaaa fan juste!! imorgon kanske ?! jag hör av mig om jag kan!! :P

2009-08-14 @ 01:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0