Onsdag 12 aug!


Idag va man på lite bättre humör för det en dag närmare tills jag ska åka tillbaka..haha, visst är det trevligt och kul att vara med folket här MEN jag är den typen som måste vara igång 24/7 och när man vet att där hemma finns det en människa man vill helst vara med än sitta här..

Drog upp till fjällen med folket och kollade på hyttor (som jag skulle kalla för palatser) från 40 000kr i veckan och uppåt och det är norska krona vi snackar om.

Vid lunchen halv sov jag vid bordet.. och stannade hemma när alla drog ut till skogen.

På natten åkte vi alla till Martin och hade som alltid lika skojigt, snackade också med min morbror som kollade upp om jag har slutat att dricka tequla,haha

Alla stugor är gjorde i gammal dags still med gräs planterat på taket! :) Några hade till och med små julgranar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0