My Husband

 Han skickar snart papper den här sidan så jag skriver under.. och så är vi gifta! Sen blir ner till Afrika for the HoneyMoon! 
- ATI,BWANA WE ARE MARRIED KA. BWERAKUNO MDALAA!! ;)) 

Vi ska inte göra barn där, bara på väggen tillbaka på planen.. så barnen blir inte påverkad av klimaten i Afrika ! Sen blir det  tillbaka hit ska plugga klart.. sen åka och föda barn i bulgarien.. vid den tiden kommer jag redan få passet sen blir att resa och festa! 

Jaah! caus we are sooooo in Loveee !! 

( tack mannen för att du fick mig på sånt bra humör, mwahhhh) 

Kommentarer
Postat av: johanna

eeeh.. nu hänger jag inte med särskilt mycket..

2009-08-18 @ 10:13:08
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Eve

jag o min gammals klass kompis hade skit kul i natt, och detta vår våran plan till framtiden ;)

2009-08-18 @ 11:26:06
URL: http://eveange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0