Life Is A Bitch!!!!

Efter en stor dos av Johanna under dagen, blev jag äntligen på lite bättre humör. Thanks dude!!

 

Vi va lite överallt, på bergvik köpte vi våra nya snygga adidas byxor!

 

Det va också där jag träffade en gammal kompis.. DEN blicken alltså

FyFan!! Försökte få människan att förstå att jag ä inte den gamla Eve men eftersom han såg mig i fredas( och gud vet hur jag såg ut och va han såg) så va det ingen ide att ens försöka!! Blicken alltså.. fick mig fan må lite dåligt av, ett tag där! Uhh!

Lite små utbrott av ilska på allt och alla (utan johanna) blev det mkt av under dagen!'

 

Gjorde ett besök på Druvan också.. där fick man en fråga som jag visste inte riktigt hur jag skulle svara på.. Men på Onsdag kommer jag vara tvungen att försöka förklara mig! (hahah good luck Eve)

 

På vägg hem fastnar min hjul i rälserna ( när jag har ganska hög fart) och jag flygger av cykel (inte ramlar nej FLYGGER av) och åker ett par meter på min knä..woohhhoo! ( jag va 80% säker att det skulle hända men va fan orkade inte bry mig)

 

Jag bryr mig inte att jag fick ett sten uppstoppad i min hand, att jag saknar en kött bit från min knä och kommer få ärr MEN att jag fick hål i mina nya byxor gjorde mig så jävla rasande!!


Lämnade ett brev till folket som kommer äntligen hem inatt och tog bussen hem.. ( kunde absolut inte stanna och välkomma de hem med den här jävla humöret)


Inte hann jag hem när en HOTHETT bil står utanför min Lägenhet och tar mig ut på en tur.. Så tacksam för att ni finns här för mig just i såna tider.. Tack till er!  


 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

tänk så här, nu är byxorna mer trashy, alltså lite mer Evelina, för du har gjort de efter något. Hål behöver inte alltid vara skit. :)

Vad bra att du fick en bra kväll.

PUSS

2009-08-18 @ 10:15:53
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0