If i kiss u i might miss u ..

GODmorgon.. eller rättare sagt det va en Snabb morgon idag, försov mig så hade Exakt 12 min på mig till bussen och tro ni jag hann el!  Så klart! :P 
Senare under dagen va man med folket, INGET va som planerad idag (!!) 
Kollade på bilar idag och hittade en riktig sexig Audi för  Bara 349.800kr , kanske Lite för mkt för att vara min första bil men men får se!  ;) 
Resten av dagen va vi på olika butiker och köpte möbler,palmer och till slut handlade man mat hem.. Vi dansade genom alla butiker..   ohh va gjorde vi inte ! Som om det va inte folk i dem .. (haha) 
Hur som helst så va min dag Underbar Mysigt! 
Me Happy! 


Igår natt blev det inget mys och film.. för jag o Ivo inledde värsta snacket! Så filmen ligger här o väntar på sin tid..(!!) 
har sååå mkt annat att göra just nu, får se va det blir! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Ska du seriöst få en bil ? Eller hur ser din situation ut?

Isåfall får du fan skjutsa runt på mig. Typ till universitetet osv ;)

2009-08-27 @ 11:04:39
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0