Hej folket!

Kommit hem nyligen, gött att vara hemma är såå trött! Sov typ ingenting i natt och jag sov faktist ensam i natt ( om man inte ska inräkna Roky)

Va på stan med mamma idag och shoppa (tunika,legens,tröja) träffade massor med folk.. Men den trevligaste överraskningen va att träffa min B! Ahhhh ;)

Min inga-sovmorgon-schema gör att det blir lite besvärligare att fortsätta som vi gjorde, men det ska vi ta och styra upp!

Ska ta och städa och goooossssa lite med min babes här! Sen får väl se va som jag hittar på!

Vill också påpeka att det är så kul att se att det så många som läser min blogg! Jag vet det ä lite tråk-aktigt men ska göra det mer intressant framöver! 

Ciao  än så länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0