From Good to Bad...

Oj Fuck! Jag lyckades visst förrsova mig i morse till min tid.. so for now , slipper jag besvara den frågan som va såå svårt att svara på i måndas. ;) 

Så istället drog jag till min Jo-Jo, tack för en mysig morgon dude! :) 

Sen hämtade jag min pöjke hem :) som för tillfälle bangggggar sin flickvän Lotta! Haha

Humöret va på topp tills man träffade en viss människa och fick höra på gnäll och gnäll... 
Men  vi gjorde några ärränder ihop, som jag inte klarade av att göra ordentligt för jag blev så sur och besviken  på hur du har blivit!! 
Glömde bort typ allt jag skulle göra, säga.. några timmar och jag ville redan dö! 
När vi va klara .. drog jag till mamma och diskade allt jag kunde hitta, för att lugna ner mig.. Usch det är verkligen hemskt jobbigt, för du har PROBLEM människa!!!!! 

Det värsta är att jag är 100% säker att du inte lyssnade på mig då jag skrek allt rakt ut... så klart du Hörde det gjorde alla på 20km avstånd!!

Snart blir det att krypa in i sängen och försöka sova, för imorn är dags för skolan igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du får sååå gärna komma hit och diska allt du kan hitta också ;) Superkul & träffa dig också och dina vrålheta ögonbryn som jag såå vill ha :D

2009-08-20 @ 15:41:38
URL: http://ww.pastiche.bloggsida.se
Postat av: Anonym

hahah.. just let me know ;))

hahah.. tack tack babe!!

2009-08-20 @ 18:11:46
URL: http://eveange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0