Evojo babyy!! ;)

Hela dagen har man åkt runt och grejat, inte något man gör när man leder en kamp mot att inte bli sjuk! Tog dos av Mistify nu och D3, får se hur jag mår imorn.

 

Va i jakt efter 2 antagligen väldigt speciella hjul i några timmar, men misslyckades.. ska ge ett försök nån dag igen.

 

Har vart en sväng hos min Älskning idag o vi käka lunch/middag ihop, alltid lika niccee! :P

 

Nu har det dykt upp en lite spontan Evojo resa!!! Får se hur jag ska göra.. eller va FAN jag vet redan hur jag skall göra! ;)

 

ÄLSKAR spontana resor!!!



Kommentarer
Postat av: johanna

du SKA göra resan. T'änk på mig haha :P

Vi kommer få det jätte kul ihop ! Det har vi ju alltid, även om vårat humör är på minus :D

2009-09-01 @ 12:10:02
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0