Deja Vu!

Min hjärna ska snart gå i koma! Helt fantastiskt att den ä igång fortfarande! 
Vet inte va ska man göra, anmäla dig försvunnen ?! Haha..sureee! 

Så glad att jag har min Jo-Jo att babbla med! Och som har kol på mig , tack Jo-Jo! 

Hur som helst lite om idag då, var hos min Jo Johanna och snackade om allt jag har gjord igår natt! ;) Så klart hade vi lika kul som vanligt "Bumsen Sie Sie zu" ;) 

Resten av kvällen/natten va man med "Deja Vu" mannen ... har absolut inga kommentarer om det! 
Imorn blir det ett liten tur till säffle :) sen får vi se va vi hittar på..

Har Fortfarande inte vilat upp mig sen projektarbetet, och troligen kommer inte få chansen tills på nästa vecka.. Jag och sömn är nästan aldrig överens! 

Nu få det bli ett lång avslappnade bad sen börja packa, får se om jag får till det med lite sömn! 
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0